Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Mια μέτρια Παρασκεύη...

Καλησπέρουδια σε όλους...Όσοι είδαν την Βέρντερ-Σαιντ Τιεν εχθές κατάλαβαν ότι ήταν ένα ανοιχτό παιχνίδι αλλλα αυτό δεν αποδείχθηκε στο γήπεδο ποτέ..
Προχωράμε στα σημερινά κάνοντας πρώτα κάτι γνωστό που ίσως δεν σας το έχω αναφέρει μέχρι σήμερα. Το ότι δινώ προτάσεις ΟΠΑΠ δεν σημαίνει ότι το κύριο ποντάρισμα μου πάει εκεί.
Εγώ παίζω 80% περίπου εκτός ΟΠΑΠ. Το να βγάλεις κουτσουρεμένες η σφαγμένες τριάδες είναι αρκετά δύσκολο τις περισσότερες φορές. Κυρίως ασχολούμαι με δυάδες και με μέτρια πονταρίσματα σύμφωνα με τα λεφτά μου.
Έτσι αποφάσισα μια νέα στηλη ''τα πονταρίσματα μου...'' που ίσως φιλοι εκτός ΟΠΑΠ να έχουν την ευκαίρια να παίξουν. Φυσικά κάνουμε το καλύτερο και για τις τριάδες του εθνικού μας κατά τα άλλα book...
Για σήμερα έχουμε και λέμε λοίπον

Πρόταση 1η

ΚΑΪΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ γκολ/γκολ, πάνω από 2,5 γκολ

ΣΤΟΥΡΜ ΓΚΡΑΤΣ 1

ΚΟΡΚ 1

Σημέια άξια προσοχής

ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ 2,ΝΤΙΖΟΝ Χ,ΑΣΚΟΛΙ Χ,KAWASAKI FROLANDE 2

Το στοίχημα μου


FC Eindhoven v RKC Waalwijk 1@ 1.57
Jagiellonia Bialystok v Legia Warszawa X2














Δεν υπάρχουν σχόλια: